Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2010, 13:17   #71
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Als je vlaams belangers zit te verdedigen moet je niet beginnen terugkrabbelen wanneer je het te heet is en steken proberen te geven door mij woorden als extremist naar het hoofd te gooien wat is extremisme ??? Mensen laten omkomen van de honger , kinderarbeid , hongersnood???
Ik verdedig geen VB'ers, ik wijs alleen op de hypocrisie van de politiek correcten die een diepgaande, verzuurde haat hebben tegen alles en iedereen met een ietwat afwijkende houding en daarbij zich blijkbaar niet realiseren dat ze geen sikkepit beter zijn dan het VB.
Het enige verschil is dat het VB politiek niets te zeggen heeft en in feite geen gevaar is terwijl de hypocriete politiek correcten wel enigszins aanvaard worden binnen het establishment, zo zelf mee verantwoordelijk zijn voor alle problemen die u hier nu aankaart en dus extremisten zijn die een veel groter gevaar zijn voor onze samenleving dan het onnozele VB dat een beetje aan de zijkant staat te tieren. Politiek correcten zijn namelijk extremisten die ondertussen al meermaals bewezen hebben geen oplossingen te hebben voor de huidige maatschappelijke problemen, integendeel zelfs, de maatschappelijke problemen hebben ze enkel uitgebreid om er achteraf in het stemhokje te kunnen op teren.
Maar nu concreet, kan u mij bij naam zeggen welke VB politicus in ons land over voldoende macht/bevoegdheid beschikt om de door u aangehaalde wereldarmoede tegen te gaan? Hoeveel ministers heeft deze partij nu weer? Dat u in schuimbekkende haat constant op deze nietszeggende partij blijft inhakken, is en blijft uitermate zielig. Dat u iedereen die niet meegaat in uw blinde woede dan maar meteen beschouwt als een VB'er, is uitermate pathetisch.
Tenslotte over honger en armoede, de enige oplossing is een afname van de wereldbevolking (via geboortebeperking) daar de aarde maximaal de nodige luxe kan bieden aan 2 miljard mensen terwijl we nu al bijna met 7 miljard zijn maar aangezien dat absoluut geen politiek correcte stelling is, zullen de politici die u wellicht aanhangt nooit de moed hebben om fundamentele oplossingen voor te stellen.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden