Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2010, 15:37   #2
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

De rokersvervolging zit al bijna halfweg de toenmalige jodenvervolgingen..
Met dit belangrijk verschil,een roker kan zich bekeren tot het juiste geloof en zich zo buiten vervolging zetten ( voorlopg toch)

Op dit ogenblik spreekt men van een panepidemie voor allergieën en astma..kinderen worden alsmaar kwetsbaarder..

Vroeger toen mam's en pap's nog overal rookten in het bijzijn van kinderen stierven er geen kinderen aan noch was er toen sprake van een allergie of astma epidemie..?

Zelf ben ik een milde roker die (tegenwoordig) zelden of nooit rookt in het bijzijn van anderen in gesloten ruimtes..ik stoor me alleen aan die onbewezen overgedramatiseerde statistieken waarmee men het roken wil stigmatiseren..

Citaat:
Zelfs automobilisten die nooit een kind als passagier hebben, moeten hun auto uit om te roken, aldus Britton. Vanwege de veiligheid op de weg. Britton wil zelfs een stapje verdergaan en het roken door ouders bij het toegangshek van scholen verbieden
Bovenstaande argumenten zijn een sterk teken van radicalisering..ouders mogen hun kids ophalen/droppen aan de poort met kankerverwekkende dieselgassen..een sigaret moet daar geband worden..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 24 maart 2010 om 15:44.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden