Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2010, 21:25   #131
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Ik kan er niets aan veranderen dat homoseksualiteit niet de norm is.
Wie zegt er dat één bepaalde vorm van seksualiteit "de norm" moet zijn en al de rest niet? Alleen mensen die in die zogenaamd "afwijkende" vormen een bedreiging zien, vinden het nodig om seksualiteit op die manier in hokjes te verdelen. Mensen die ècht geen probleem hebben met homoseksualiteit, hebben er geen behoefte aan om over "normen" en "afwijkingen" te spreken. Snap je?

Citaat:
En het is ook niet omdat ik vind dat geen enkele verwijzing naar afwijkend seksueel gedrag publiek getoond dient te worden dat ik een probleem heb met afwijkend seksueel gedrag op zich
Natuurlijk wel. Zoals ik al zei: denial is not a river in Africa.

Citaat:
Mijn beschrijving en terminologie heeft niets te maken met homofobie maar is zuiver wetenschappelijk, zoals vermeld in mijn cursus over Freud.

Freud? Are you fucking kidding me?

Citaat:
Dat jij overal homofobie ziet zegt meer over jou dan over mij.
Ik zie helemaal niet overal homofobie, beste, maar ik herken homofobie wanneer ik het zie. En bij jou ligt het er nu eenmaal redelijk dik op, hoe erg je ook je best doet om het te ontkennen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden