Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry
Ik heb het hier al eerder aangehaald maar geen commentaar meer op gekregen. Schijnbaar reikt hun argumentatie daar niet vergenoeg voor. Zal het hier dan nog maar eens herhalen.
Ze willen ons doen geloven dat ze met zo een stuk vod op hun kop moeten lopen om dat dat de wil van Allah (god) is. Als we nu eens heel even mee zouden gaan in hun geloof en in dat van de katholieke kerk, dan heeft god de mens, (adam en eva) geschapen. En voor zo ver ik weet, waren die in hunnen blote, ergens al dan niet versiert misschien met een vijgenblad.
Toen bestonden er nog geen vodden. Hoe zou het dan de wil kunnen zijn van die zelfde God dat de vrouwen zich moeten onttrekken aan het oog van de mannen? Al zou het dan zo in de koran staan, wie heeft dat tekstje lulkoek ooit geschreven? Wie was er getuigen van wat die God gezegd heeft of bevolen zou hebben?
Volgens die kippen moeten ze hun haar bedekken om het aan de ogen van andere mannen te onttrekken.
Haar, wat is dat eigenlijk?
Dat zijn hoornachtige geschubde buisjes met daar in pigment en zwavelbruggen. Ben er van overtuigt dat 90% onder hen dat nog niet eens weet. Waarom zou deze materie dan niet mogen gezien worden van God? Waarom heeft hij de vrouw dan in zijn almachigheid zo geschapen? En wanneer die, dan toch wel helle domme God, gewenst zou hebben dat de mannen dit niet te zien kregen, moeten ze dan hun wimpers en wenkbrauwen ook niet bedekken, afplakken met schilders plakband bvb., want die bestaan exact uit de zelfde materie.
Nee, er is maar één reden waarom zij zich moeten hulden als een mummie, en dat zijn hun ziekelijk jaloerse en dominante venten. En die wijven zijn zo stom, zo primitief, om zich dat te laten welgevallen, zich dat te laten dicteren, omdat ze zijn opgegroeid in een cultuur waar ze geen kloten te zeggen hebben en volledig ondergeschikt zijn aan de wil van hun mannelijke partners en vaders, een ziekelijke jaloerse heerschappij.
Wanneer morgen er een autochtoon zo een ziekelijk jaloerse bok zou zijn dat hij zijn vrouw zou dwingen van zo gekleed te lopen, ingepakt als een mummie, dan zou hij al snel veroordeelt worden voor partner intimidatie en psychische mishandeling, en zou hij verplicht worden zich te laten behandelen in de psychiatrie, wat ook niet meer dan normaal zou zijn.
|
Deze god is even idioot ...
Elke godsdienst is primitief ...
U viseert alleen moslims om hun etnische afkomst ..
Nu gaat u mij waarschijnlijk dhimmitude noemen

, ik ben een even grote vijand van moslimextremisten als van het rechtse krapuul want ik pas niet in hun kraam en volg hun idiote ideologie niet .