Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2010, 20:03   #7
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
? Wat begrijpt u niet ? waarom denk je dat dit geen antwoord is?
Copy-paste beschouw ik sowieso al niet als een reactie. Als ik partij-propaganda wil lezen, dan doe ik dat wel op de daarvoor voorziene sites.
Bovendien is die copy-paste dan nog niet eens een inhoudelijke reactie op wat ik zeg; het is hoogstens iets zeggend at niet in lijn ligt met wat ik zelf stel.

Maar soit, als je dan toch een reactie op je post wil: als je met een omgekeerde leeftijdpiramide zit, dan is repartitie onhoudbaar. Dat houdt letterlijk in dat je pensioenen niet gedragen worden door je "maatschappij". Er is geen reden waarom het pensioen van velen geplaffoneerd wordt maar ze wel op hun volledige loon belast worden, enkel en alleen om anderen ook een pensioen te geven. Er is evenmin een reden om het bezit van enkelen te gaan belasten om anderen een pensioen te geven. Dan hebben die enkelen alle reden om hun bezit asap weg te halen uit België. Rijkdom hoeft niet herverdeeld te worden. Zij die rijk zijn, maakt niet uit of ze dat zijn door toeval of door eigen werk, hoeven niet afgestraft te worden ten voordele van anderen.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden