Los bericht bekijken
Oud 1 april 2010, 09:00   #48
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsusnea Bekijk bericht
Bedankt, toch iemand die het begrijpt.

De enquête gaat wel degelijk over voetbal maar aangezien ik marketing studeer, zal het niet te maken hebben met "20 man die achter een bal lopen op erop te trappen" maar met meer economische aspecten. Mocht ik van op voorhand zeggen waarover het gaat, zou ik jullie beïnvloeden, waardoor mijn onderzoek waardeloos zou worden. Het feit dat sommige de enquête (waarvoor dank) al na één vraag afsluiten, toont aan dat ik op zoek ben naar een bepaalde doelgroep (voetballiefhebbers). Ik snap niet waarom daar kritiek op moet gegeven worden? In tegendeel, zo verliest niemand tijd en is mijn onderzoek correct. Iemand die zelden naar voetbal kijkt, heeft er waarschijnlijk ook weinig interesse in, niet?

En neen, ik lieg niet, das het werk van de politici .

Jullie (anti-voetballers) mening is volgens mij eerder de mening van onsportievelingen die op school gepest werden en sindsdien een trauma aan overhebben .

Mijn vriendin had voor ze mij kende nog nooit naar een wedstrijd gekeken. We zijn dan samen gaan kijken. Ze was onder de indruk van de atletische kracht, de sfeer, etc. Nu is ze nog steeds geen voetbalfan, maar ze definieert voetbal niet met simpele oneliners en veralgemeningen. Ik dacht dat mensen die geïnteresseerd in politiek zijn, slimmer zouden zijn dan dit. Erger nog, op voetbalfora zijn ze slimmer en hebben ze op het einde wel door over welk aspect het gaat! Pijnlijk.
Als je hier zou vertellen dat ze slechts 1 vraag moeten beantwoorden, dan zou je veel meer succes hebben.

Citaat:
Hoe vaak kijkt u naar voetbal op TV (wedstrijden, studio 1, etc)?

* zelden of nooit (max 2 keer per jaar)
* soms (3 a 10 keer per jaar)
* maandelijks
* wekelijks
http://ghentmarketing.qualtrics.com/...9WjG&SVID=Prod

Dus invullen jongens en meisjes, zodat hij naar de politici kan stappen om het op TV te verbieden, wegens te weinig aanvaard door de bevolking
Jantje is offline   Met citaat antwoorden