Los bericht bekijken
Oud 2 april 2010, 02:43   #3
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

En wie gaat dat allemaal betalen??? Laten we vooraleerst beginnen met eerst alle oude, vuile gamellen van trams, treinen en bussen te vervangen door moderne exemplaren met enig comfort. Laten we er dan ook voor zorgen dat alles nog min of meer stipt rijdt, dat het personeel een beetje vriendelijk is en dat we ons veilig kunnen voelen in alle gemeenten en buurten op het openbaar vervoer. Laten we vervolgens de onvoltooide of vertraagde werken afwerken of projecten die liggen te 'rotten' eindelijk benutten (ik denk hierbij spontaan aan een deel van de Antwerpse premetro). En laten we tenslotte een realistische dienstregeling op poten zetten, zodat we niet als sardientjes op trein, tram of bus moeten kruipen, omdat er op bepaalde momenten en lijnen een structureel tekort aan capaciteit is.

Als bovenstaande allemaal verwezenlijkt is, kunnen we praten over nieuwe megalomane projecten en misschien heel België ondertunnelen met een soort van metrotrein. Maar zelfs op mijn jeugdige leeftijd vraag ik me af of ik dit nog ooit mag meemaken.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden