Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tatooke
het bewijs is er voor mij!!,maar voor jullie zal het nog zoeken zijn,meerdere keren heb ik mijn verhaal op video gezien dus wat valt er nog te bewijzen,het bewijs is voor mij geleverd ,dus je zal jezelf moeten openstellen en op onderzoek moeten gaan , u afsluiten voor bepaalde dingen is geen goede instelling ,dus kijk wat vaker omhoog ,als jij morgen een geest moest zien probeer dat dan maar eens te vertellen ,ook al weet je zeker!!! dat je het hebt gezien.....je gaat van een kale reis terugkomen
|
Waarom zou ik mij afsluiten ? Ik zou het net reuze interessant en fascinerend vinden, indien er morgen aangetoond kan worden dat er effectief buitenaards leven bestaat, om het even waar.
Laat maar komen.
Een fout die jij steevast maakt is dat jij er sowieso vanuit gaat dat mensen die niet geloven in alien encounters e.d. dit niet wensen te aanvaarden omwille van hun wereldbeeld. Grote fout.
Mijn wereldbeeld heeft immers plaats voor miljoenen soorten wezens verspreid over het hele heelal, in alle mogelijke vormen, kleuren en dimensies. Of er ook maar één van die wezens ons effectief bezocht heeft, is echter iets anders....