Beste,
Ik ben Carole Eippers, studente Toegepaste Economische Wetenschappen, afstudeerrichting Marketing aan de Universiteit Gent.
In het kader van mijn masterproef voer ik een onderzoek in verband met consumentengedrag waarvoor ik een 250-tal respondenten nodig heb. Het invullen van de enquête neemt ongeveer 5 minuutjes van uw tijd in beslag. U zou mij een zeer groot plezier doen door enkele minuten van uw tijd te willen besteden aan deze enquête.
Door deel te nemen aan dit onderzoek, maakt u bovendien kans op een waardebon van 25 Euro voor Standaard Boekhandel. Hiervoor dient u op het einde van de vragenlijst een wedstrijdvraag te beantwoorden alsook uw e-mailadres in te vullen. Dit e-mailadres zal uiteraard niet voor andere doeleinden gebruikt worden.
Uw identiteit en uw deelname aan deze studie worden strikt vertrouwelijk behandeld. De vragenlijst zal anoniem verwerkt worden (er is geen terugkoppeling naar de deelnemer mogelijk).
Heeft u vragen of wenst u meer informatie, dan kan u me steeds contacteren door te mailen naar
[email protected]
Hartelijk dank voor uw tijd en medewerking!
Carole Eippers
Gelieve op onderstaande link te klikken om van start te gaan met de vragenlijst. Als deze niet automatisch opent, kan u de onderstaande link ook kopiëren naar uw browser.
http://bit.ly/ugent