Los bericht bekijken
Oud 4 april 2010, 14:10   #20
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Het feit dat ze net als hun Amerikaanse variant de Ku Klux Klan graag dwepen met neonazistische symbolen doet mij zeer bruin vermoeden dat het hier wel degelijk gaat om aanhangers van de ideologie van Adolf Hitler.
Jongen toch, als jij "blank" en "zwart" hoort, dan denk je als een hondje van Pavlov: "KKK", "AWB", "Adolf Hitler" en "Constant Kusters". Je moet eens eventjes stilstaan bij de verschillen die er tussen blanken onderling bestaan, te beginnen bij Vlamingen en Nederlanders. Wat hebben een Cajun, een Redneck en een Boer, wier voorouders reeds eeuwenlang buiten Europa wonen, gemeen met het volk van Goethe, Schiller en Fichte? Misschien heel wat, maar er zijn ook immense verschillen. Ja, ze zijn blank en ja, ze weten dat ze uit Europa afkomstig zijn en ja - dit is vandaag de halsmisdaad - velen vinden dat zwarten nooit blanken kunnen worden (je moet ook eens vragen aan zwarten of ze vinden dat blanken zwart kunnen worden en als jij het antwoord weet, verlicht mij dan ook maar). Hoe durven ze, iedereen kan toch doen zoals Michaël Jackson?

Citaat:
Het feit dat ze in hun programma ook het "internationaal zionisme" verwerpen is voor mij een duidelijk bewijs dat het hier gaat om nazaten van een ideologie die mij hier in Nederland zeer bekend is.
Ik heb het programma van de AWB nooit gelezen (jij allicht wel, zeker?), maar op zich vind ik dat geen slechte zaak.

Vergeet ook niet dat jouw grote voorbeeld Israël jarenlang het Zuid-Afrikaanse regime (dat ik niet de echte, oorspronkelijke, völkische versie van "apartheid" zou noemen) gebruikt en misbruikt heeft, naar verluidt zelfs bij de ontwikkeling van zijn atoombommen.
Citaat:
De AWB heeft vele zwarten vermoord, terroristische acties gepleegd en opgeroepen tot volkerenmoord. Voor u is dat misschien normaal maar voor de meeste Nederlanders niet.
De AWB wou alleen een eigen volksstaat voor de Afrikaners: geen blanke overheersing over zwarten, geen zwarte overheersing over blanken. Dat moet je weten om de motieven en de acties van de AWB te begrijpen. Indien niet, zwijg dan. Voor al wat de AWB in een (pre)revolutionair klimaat gedaan heeft, heeft ze trouwens amnestie gekregen.

Wat daarentegen niet normaal is, is dat de "meeste Nederlanders" hun eigen verwanten zo in de steek laten en liever met de halsbandmoordenaars van het ANC dwepen (in afwachting van alweer een volgende politiek-correcte trend).
Citaat:
En ja wij steunen Israël, wij steunen Amerika
Ja, want Israël wordt bedreigd door terrorisme en een nieuwe Holocaust, Amerika heeft nooit segregatie gekend en beide hebben hun autochtone inwoners nooit uitgeroeid. We zijn vandaag wel 4 april, hé...
Citaat:
omdat het de voorvechters zijn van de westerse samenlevingsvormen
Westerse samenlevingsvormen die natuurlijk boven elke kritiek verheven zijn.
Citaat:
niet de moslimsfundamentalisten zoals Ahmadinejad, Saddam Hussein of Sjeik Yassin die door jouw extreem-rechtse vriendjes opgehemeld worden.
Saddam Hoessein de moslimfundamentalist en Eugène Terre'Blanche de neonazi. Alles is gezegd.
Citaat:
Wij steunen de goeden(de Israëli,s), jullie de slechten(de Palestijnen)
Episch.

Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 4 april 2010 om 14:20.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden