Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2004, 14:38   #168
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ga je nu al postings uit een andere topic naar hier halen. Wat een zielepoot ben jij eigenlijk? Indien ik verkeerd had gezien dat iemand anders dat gepost had dan had ik niet gereageerd naar jou toe hoor.
Ipv te zeggen dat jij het niet was die dat geplaatst hebt, haal je postings uit een andere topic naar hier om wat eigenlijk te doen...?
Om aan te tonen dat er met jou geen redelijk gesprek te voeren valt. Zelfs wanneer je met je neus op de feiten gedrukt wordt, blijf je toch nog volhouden dat JIJ gelijk hebt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Sorry hé dat ik iets verkeerd had gezien ok. Alsof jij nog nooit iets verkeerd hebt gepost hier. Wat ben jij een eikel jonge. Ik snap nu ook waarom jij voor de mannen bent. Je hebt geen keus, welke vrouw wil nu zo'n muggeziftende, woorden verdraaiende etter als jij?
Ik heb zeker en vast al verkeerde dingen gepost, maar wanneer iemand me daar op wijst, ben ik zo eerlijk om dat toe te geven.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden