Los bericht bekijken
Oud 8 april 2010, 10:43   #9
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Internet op de trein kan handig zijn, maar is en blijft een luxe. Je betaalt bij de NMBS om je van punt A naar B te verplaatsen, niets meer, niets minder.

Dat andere landen zich klaar maken voor internet op de trein is fijn voor hen, maar ik ben geen voorstander. De kostprijs van Internet op de trein zal dan sowieso toch verhaald worden op de reiziger.

Wie Internet eist op de trein, heeft m.i. een probleem en is, zonder het misschien te beseffen, een slaaf van Internet geworden. Zo zijn er veel meer dan je zou denken.

Trieste evolutie.

Ik zie eigenlijk alleen een nut voor lange afstand lijnen, iemand die dus een uur op de trein moet gaan zitten zou dan bvb kunnen "werken"...

Heb zelf zo een internet GSM maar gebruik dat nauwelijks, eerst en vooral is het veel te duur, ten tweede is het scherm gewoon niet werkbaar, (buiten dan een paar apps die handig zijn, (Email, wat is het weer in ... ? uren van den bus of de vlieger, ... etc... ) Meestal heb je die apps enkel nodig als je in het buitenland of echt in de field bent. En dan is het een hele dure grap. Voor professioneel gebruik kan ik daar dus inkomen, al moet ik hier direct meegeven mijn collega doet het beheer van de GSM`s Blackberry`s en Microsoft Mobile PDA`s en als ge die gasten hun maandelijkse factuur ziet, (ze zitten wel gemiddeld minstens 5 dagen of meer per maand in het buitenland ) dan valt ge op uw gat, ...

Ik heb facturen gezien waar ne normale mens een paar maand voor moet gaan werken, pas op contractje van 10 euro in de maand he, (in het binnenland... ) maar wanneer gebruik, je die prullen, ... ah ja ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden