Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2004, 06:38   #18
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Raf,als uw ouders,kinderen of familieleden bij de bomexplosie in Madrid of
in de towers in New york,of elders waar extremisten bomaanslagen gepleegd hebben en wie weet waar nog zullen plegen waren,dan heeft Jacques Vermeiren daar niets mee te maken.
Slaap maar rustig verder,hopelijk heeft u gelijk en gebeurd er in Belgie nooit een aanlag,en wanneer men veralgemeend bij een diefstal of klein vergrijp zou ik uw houding kunnen begrijpen,maar wij zijn niet op de wereld gezet om te dienen als bommenvoer.
Wat een prietpraat. Omdat er een handvol fundamentalistische idioten bom- en andere aanslagen plegen, is het plots okay om te gaan veralgemenen en in iedere vreemdeling een potentiële terrorist te zien? Wat ga je doen? Telkens je een vreemdeling in je nabijheid opmerkt, gillend weglopen? Of blijven we een klein beetje realistisch en zien we in dat de overgrote meerderheid van de moslims geen schuimbekkende fundamentalisten zijn, maar gewone mensen zoals jij en ik, die voor zichzelf en hun gezin een leven proberen op te bouwen en die, net zoals jij en ik, niet gediend zijn van fundamentalisme en de uitwassen ervan...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden