Los bericht bekijken
Oud 12 april 2010, 22:13   #135
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Nee? Dan weet je niet veel over de Noormannen of de Vikings. Roven, moorden, doodslagen, verkrachten, huizen in de fik, vee stelen, vrouwen roven, ... Dat is precies wat ze deden. Niet vanuit hun godsdienstige overwegingen,
Voila u bevestigd mijn punt.

Citaat:
maar uit armoede.
Oh neen helemaal niet uit armoede (communistisch stokpaardje) maar omdat het gemakkelijk is. Liever anderen voor jou laten werken en hen bestelen dan zelf de handen uit de mouwen te moeten steken.

Citaat:
Maar godsdienst is altijd een vlag geweest die vele ladingen dekt. Meestal om materiële belangen te verdedigen, gebied te veroveren en macht te vergaren.
Wat dan te denken van een 'religie' waarvan de 'profeet' ervan, (dit in tegensteling tot andere religies) deze dingen als voorbeeld heeft gegeven ? Roven, plunderen, branschatten, martelen, stelen, verkrachten, slavendrijverij, kinderen neuken, veelwijverij, dicriminatie, liegen, openbare terechtstellingen, lijfstraffen, kelen oversnijden, onthoofdingen enz enz. Zolang het met niet-moslims gebeurt in de strijd om allahs wet overal in te kunnen stellen en hen onder de knoet te houden is dat allemaal ok. De zich zelf tot zogenaamde 'profeet' uitgeroepen mohammed heeft van iets slechts iets goeds gemaakt. Dat kan men vandaag de dag nog steeds wereldwijd merken. Van de moslimenclaves in Brussel tot in Thailand toe.
Citaat:
Waarom denkt u dat Normandië in Frankrijk die naam heeft gekregen? Waarom denkt u dat men een baldadige jongen die iets vernielt nog altijd een vandaal noemt?
Waarom denkt u dat men in Frankrijk een moordenaar een 'assassin' noemt ?

Citaat:
Ik verdedig algemene rechten en vrijheden.
Raar dat van een communist te moeten horen. Een communist die voor algemene rechten en vrijheden opkomt.
Citaat:
Die gelden tot nader order ook voor moslims.
Voor moslims in naam wil u zeggen.
Citaat:
Indien zij die rechten en vrijheden bedreigen, zijn ze mijn vijanden.
Dus zodra die moslim in naam zijn boekskes en zijn 'profeet' mohammed beter begint te volgen is die uw vijand. Zelfs al is die tegen Amerika ?

Citaat:
Maar vandaag zijn het niet de moslims die overal camera's hangen,
Goede moslims houden in hun wijken elkaar wel in het oog. In moslimparadijzen hebben de 'religieuze politie' om de niet-moslims ook in het ISSlamgareel te houden.
Citaat:
die onschuldigen jaren lang vasthouden zonder vorm van proces,
Talloze westerlingen in moslimparadijzen (toeristen, journalisten, arbeiders enz.) zijn reeds ontvoert en vastgehouden zonder enige vorm van proces door goede moslims.
Citaat:
die martelen,
En gemarteld zoals hun 'profeet' mohammed het hen destijds heeft voorgedaan, onthoofdingen inkluis, en dit allemaal zonder enige vorm van proces.
Citaat:
die alle electronische communicatie afluisteren,
De volgelingen van de religie van de 'wrede' zijn steeds goed geweest in het overnemen/roven van technologie van de ongelovigen. Vandaag gebruiken zij, naast raketwerpers en kalashnikovs ook internet en gsm om de 'ongelovigen' te bestrijden..
Citaat:
die inzage vragen in mijn bankverrichtingen, die moeten weten wat ik in de bibliotheek of op internet lees, die grondrechten eroderen, die systematisch een veilgheidsdiscours voeren waarvoor wij allemaal een stukje vrijheid moeten inleveren.
Allemaal te danken aan de volgelingen van de religie van de 'wrede'. Moesten die er niet zijn zouden er zo geen veiligheidsmaatregelen nodig zijn geweest.
Citaat:
Het zijn niet de moslims die Palestina, Irak of Afghanistan bezetten en Iran bedreigen.
U noemt hier allemaal landen op die destijds door de moslimlegers zijn binnengevallen en onder de voet zijn gelopen en nog steeds door hen bezet zijn. Of houd een bezetting op zodra men het maar lang genoeg bezet houd ? Wat die Westerse troepen in Afghanistan betreft, die zijn daar na eerst aangevallen te zijn geweest door de goede moslims (onder leiding van een zeker osama ) die de hand boven het hoofd worden gehouden door andere goede moslims de taliban die strijden om hun onvrije iSSlamstaat in Afghanistan weer op te richten tegen andere Afghanen in die dit willen beletten. De westerse troepen zijn, net zoals de geallieerde troepen in het verslagen naziDuitsland destijds, geen bezetters maar wel verdedigers van de vrije wereld tegen diegenen die die vrije wereld bedreigen. Net zoals de Palestijnse hamas vecht voor hun ISSlamstaat, net zoals ISSlamitische staat Iran kernwapens tracht te verkrijgen om alzo de vrije wereld beter te kunnen bedreigen. Het geval Irak was het verwijderen van een dictator die na de inval van koeweit niet meer te vertrouwen was en de stabiliteit in die regio continu bedreigde. De vele slachtoffers zijn hoofdzakelijk aan etnisch geweld toe te schrijven door nogmaals de goede volgeliongen van de 'religie van de 'wrede' die niets ontziende aanslagen plegen op bussen en marktpleinen in de hoop alzo in het pardaijs beloont te worden voor hun inspanningen. Net zoals die linkse tot de iSSlam bekeerde waalse Belgische trien dacht haar beloning van haar allah te kunnen ontvangen in haar strijd tegen de zogenaamde ongelovige 'bezetter' die het de goede moslims met hun verfoeilijke westerse democratie belet om van Irak een goed iSSlamstaat te kunnen maken zoals allah het in heel de wereld wil.
Citaat:
Het zijn niet de moslims die in Pakistan vanuit de lucht bombardementen uitvoeren.
De goede moslims hebben er de technologie niet voor.
Citaat:
Het zijn niet de moslims die met F16's, drones en Apache helicopters burgers, vrouwen en kinderen neermaaien alsof het avatars uit een computerspel zijn.
Terwijl de westerse troepen trachten zo weinig mogelijk burgerslachtoffers te maken (in elke oorlog vallen nu eenmaal burgerslachtoffers. Onlangs nog werden de doden herdacht in Deurne na de Amerikaanse bombardementen aldaar in WWII, geen enkele Belg die destijds als reactie daarop zelfmoordaanslagen ging plegen voor een ingebeelde God tegen de zogenaamde Amerikaanse bezetter van Belgie omdat zij de Amerikanen als bevrijders zagen en het als vanzelfsprekend aannamen dat die bombardemeneten op burgerdoelen niet opzettelijk waren) ontzien de goede moslims niets of niemand. U redeneert waarschijnlijk. De vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden. Moslims zijn tegen de Amerikanen (anticommunist) dus zijn zij mijn (als communist) vrienden. Vandaar uw (als communist) verkeerde kijk op de dingen, wat u belet te zien wat er werkelijk in de wereld gaande is. India, Thailand en nu onlangs ook Rusland weer kunnen er ook over meespreken... heb ik Soedan al vermeld ? ...

Laatst gewijzigd door smiley : 12 april 2010 om 22:19.
smiley is offline   Met citaat antwoorden