Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire
Het is niets technisch.
Het is = A en B bestellen en uiteindelijk bestellingsnota krijgen voor A, B, C en D.
Na meerdere contacten (telefonisch, fax, ...), met telkens de herhaling 'Mijnheer, ik heb C en D NIET besteld' en het antwoord 'Geen probleem mijnheer, we zetten dat even recht voor u' ...
... krijg ik nu een factuur voor A, B, C en D.
Nu ben ik boos. En als ik boos ben, bijt ik me vast. En als ik me vastbijt, laat ik niet meer los.
Ben zo eens persoonlijk mijn abonnement bij TV Vlaanderen gaan opzeggen. Persoonlijk, aan de balie. Was wel leuk.
|
Oei, TV Vlaanderen, problemen mee gehad, ? Ik was wel serieus pissed toen die klzakken van Scarlet hun broadband hadden uitgeschakeld ja, ...
Maar verder werkt dat redelijk goe, alleen moet ge wel af en toe uw kanalen herladen maar dat is de frequentiepolitiek van SES Astra.