Los bericht bekijken
Oud 15 april 2010, 17:20   #11
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deepeco Bekijk bericht
ja, ik geniet van werken in de tuin. Is hobby.
Niet voor iedereen.
Koken en lekker eten is ook een hobby, maar het noodzakelijke kwaad van de afwas die erbij komt kijken doe ik liever niet, dus dat besteed ik uit aan een afwasmachine en/of een poetsvrouw. Idem voor een tuin...

Citaat:
voor fitness: ik heb geen materiaal nodig voor push ups en sit ups. Ik ken honderden spieroefeningen waar je geen toestellen en bijna geen plek voor nodig hebt. Je kunt die dus zelfs in de gevangenis doen.
En je fiets dan? Of je badmintongerief? Is zo'n pluim, de racket en het net diep ecologisch?

Citaat:
goh, je mag ook dingen doen die ik niet zo plezant vind hoor. Schaken of volksdans ofzo...
Ik prefereer leukere dingen. Citytrips, racen, reizen, een avondje uit, wellness. Ik hou me wel bezig

Citaat:
jammer...
Het meeste van mijn vrije tijd doe ik vrijwilligerswerk. Ik vind dat belangrijk, dat voldoet aan mijn waarden van zorgzaamheid, solidariteit, medeleven,...
Maar jouw waarden zijn mijn waarden niet en mijn noch jouw waarden zijn andermans waarden.

Citaat:
Ik vind mijn leven al erg groot hoor. Ik lees boeken over kosmologie; groter kun je het niet zien. En verder is het een kunst om het kleine te waarderen...
Ik zie geen reden om klein te blijven wanneer groot ook kan...
Sfax is offline   Met citaat antwoorden