Los bericht bekijken
Oud 15 april 2010, 22:20   #292
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Gezever. Er zijn zeker zoveel moslimvrouwen die geen hoofddoek dragen en ze zijn daarom niet minder moslim. Wat het aframmelen van homo's betreft, heeft iemand hier eerder al gewezen op het fenomeen 'potenrammen', dat in Nederland nog niet zo lang geleden een ware plaag was en dat waren heus geen moslims.

En wat die democratie betreft... In hoeverre is daar hier ooit sprake van geweest? ik zie alleen maar politici die druk bezig zijn hun eigen belangen te behartigen en om zich binnen de korte tijd dat ze verkozen zijn zoveel mogelijk te verrijken. En ook die politici zijn heus niet allemaal moslim. Mooie democratie.
Kortom, je weigert te ZIEN. 100 % struisvogelpolitiek. Ik heb eens gelezen dat sommige mensen de waarheid niet onder ogen durven zien, als deze té negatief is, en dit onbewust, om hun angst te bezweren, en hun leven niet ondraaglijk te maken. Je redeneringen lijken mij een prachtig voorbeeld van deze theorie, en je bent dus blijkbaar de enige niet. Dit is een maatschappellijk verschijnsel.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden