Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2004, 19:10   #461
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wb
De vraag is van welke kant het geweld en het vandalisme komt. Volgens mij enkel van de kant van het NSV en de anarchisten. Alleszins niet van de kant van LSP/Blokbuster. Dus ja, als je anarchisten als extreem-links beschouwd zijn sommige extreem-linksen gewelddadig. Als je LSP als extreem-links beschouwd (wat ik doe, al verkies ik te term "radicaal links') zijn echter ook sommige extreem-linksen niet gewelddadig. Conclusie: Sommige extreem-linksen zijn gewelddadig, sommige niet. LSP/Blokbuster hoort bij die tweede categorie.

Niet zeveren hé!
* Wie organiseert jaarlijks een anti-NSV betoging? Antwoord: LSP-ALS-Blokbuster
* Op welke betoging zijn er elk jaar problemen ivm geweld, namelijk vandalisme, arrestaties,...? Antwoord: de anti-NSV betoging, georganiseerd door LSP-ALS-Blokbuster.

Kortom, jullie organiseren jaarlijks een activiteit waar de politie telkens de handen vol mee heeft en het feit dat sommige linkse betogers niet deelnemen aan dat geweld vergoeilijkt het zaakje niet. De overheid dient dan ook een verbod op te leggen aan LSP/Blokbuster/ALS/Int.Verzet om nog betogingen te organiseren.
Een voetbalploeg is dan ook gewelddadig als een aantal 'supporters' een rel schoppen na de match? Nu, ik denk niet dat die anarchisten supporters zijn van ons. Er waren trouwens en dat vergeet je vermelden mensen opgepakt die hebben deelgenomen aan jullie betoging. Van onze betoging werd er niemand opgepakt en was er geen enkel incident.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden