23 april 2010, 18:49
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Dat was - voor mij althans - een eenduidig antwoord, dat was hoe ik er over denk, ik hoef dat geen tigmaal te herhalen.
Dit ga ik ook geen tigmaal herhalen, ik denk dat ik klaar en duidelijk was, verchillende stromingen->elkaar uitmoorden wegens; 'wij volgen de échte'->1 doel; de wereld voor allah!!!-->daarna mekaar verder uitmoorden in navolging van de grote profeet!
|
Je schreef toch dat ik om uitleg mocht vragen als ik wat je schreef niet begrijp.
Wat heb jij er op tegen dat een vrouw een hoofddoek draagt?
Hoe kan je verschillende stromingen hebben binnen de Islam als er maar 1 interpretatie is?
Citaat:
Nóg maar een keer, NIEMAND pleit om ónze verworven vrijheden in te perken of af te schaffen, niemand, ONZE, door ONZE voorouders bevochten vrijheden, ONZE voorouders hebben nooit gestreden om een intolerante ideologie binnen te halen, integendeel, ze hebben er tégen gestreden; Karel Martel, Godfried van Bouillon, Jan Sobieski, de reconquista, daarna werd er gestreden tegen ons eigen religieus juk, indien velen daarvoor hun leven niet hadden gegeven lééfde jij hier nu onder islamitisch juk en had jij hier geen computer om je ongenoegen te uiten en te menen strijden voor de 'rechten' van mohammedanen, ze hébben dezelfde rechten, maar ook plichten, die ze blijkbaar niet kunnen/willen naleven, en nét daarom dat er zoveel regels, wetten e.d. moeten bijkomen, indien ze dat wel konden en zich gewoon aanpasten en integreerden, waren die onzinnige wetten en regeltjes totaal overbodig, want voordat die horde onaangepasten hier aanspoelden was er blijkbaar óók geen nood aan, ook dat heb ik al tigmaal geschreven!
...en als er 'iemand' is die wél pleit voor het afschaffen van 'onze' verworven vrijheden, geef eens een voorbeeld, link, citaat? Of spreek die persoon zélf aan met de vraag waarom die persoon 'onze' vrijheden wil verkwanselen en in de uitverkoop zet, hetgeen ik hier - de algemene trend - lees, is, dat er regels zijn op school en dat iedereen er zich aan moet houden, het verbod op petjes, andere hoofddeksels in de klas is of was toch zo'n beetje ingeburgerd, dat was toen ikzelf nog naar school ging ook zo, wij droegen zelfs een uniform, is het dát wat je bedoelt met 'inperken van onze vrijheden'?-->geen pet op in de klas?
|
Ontken je nu dat sommigen pleiten voor een hoofddoekverbod?
|
|
|