Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2004, 13:34   #162
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Ik heb in Leuven niets geroepen, anderen wel. In Leuven ging het trouwens om "geen fascisten in deze stad", niet om "geen racisten in Vlaanderen", wat dus onzin is.
Ook dat is interpretatie. Er werd namelijk door N-VA-ers naar Blokkers geschreeuwd: 'In Vlaanderen geen fascisten'. Degegen die NIET verantwoordelijk waren voor de uitbarsting van N-VA-geschreeuw stonden er maar bedremmeld bij...en zwegen.

Citaat:
Kijk, als je haat tegen België zo groot is dat het voor jou zelfs racisme goedpraat, en je dus wil verlagen tot hetzelfde niveau van de franstaligen in de rand, en de die van in het verleden, is dat jouw zaak.
En ook dit is weer jouw persoonlijke interpretatie. Ik heb eerder mijn buik vol van de haat die ik in Leuven zag van de ene Vlaams-nationalist tegenover de andere.
D�*t was voor mij het ogenblik waarop IK heb afgehaakt.

Citaat:
Dat er voor het kartel geen andere keuze zal zijn dan de SPa of VLD, ligt aan het VB zelf, door haar racisme, niet aan de het kartel.
Het zij zo.
Hugo Schiltz en Bert Anciaux zullen jullie gedwongen keuze voor het Kartel zeker toejuichen.

En Di Rupo niet minder.
de haan kraait al de 2de keer in nog geen uur tijd
giserke is offline   Met citaat antwoorden