Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Israël is België niet. Tenandere, wat bewijst de groei van het VB op 13 juni? Dat het minder racistisch is? Nee, dat er gewoon meer racisten zijn bijgekomen en daar moesten we maar eens iets aan doen.
|
Je hebt gelijk : Belgisch extreem-rechts is niet gelijk aan Israëlisch extreem-rechts. In vergelijking met Sharon en kornuiten is Filip De Winter een braaf watje.
Ik stel voor dat je wat dat 'doen' betreft, eerst wat ervaring gaat opdoen in Israël, een kwestie van de baan te effenen....en misschien ook om de realiteit van je multikuldemagogie eens werkelijk onder ogen te zien. Benieuwd hoe de Israelisch racist, excuus extreem-rechtse stemmer, je ideeën gaan verwelkomen. Zeker de kolonist-racist, excuus : kolonist-extreem rechtse stemmer, moet je eens aanspreken over het thema multiculturele samenleving.
Als dan toch ter plaatse bent, maak dan ook eens een vergelijking tussen de extreem-rechtse partijprogramma's van het Blok en de Likud.
Ik heb zo het gevoel dat je na die studie je je het begrip 'relativeren' eigen zal gemaakt hebben en dat je niet langer het verzuurd klagertje zal spelen.
|
Ik begrijp niet eens waar je't over hebt en waarom je d'r persé de situatie in Israel wilt bijsleuren. Nu doe je exact wat het AEL ook doet.
Laat Israel waar het is.