Alle kardinalen en ex-kardinalen moeten gelaïciseerd en geëxcommuniceerd worden en verdienen een gevangenisstraf. Het staat nu wel vast dan een meerderheid van de priesters pedofielen zijn. Van de drie die ik persoonlijk gekend heb waren het er in ieder geval twee, één waarvan ik het zelf heb ondervonden. Het kan en mag niet dat al die smeerlappen vrijuit gaan omdat ze er in geslaagd zijn om dit jaren in een doofpot te houden. Ze zouden voor een laatste maal de doodstraf terug een tijdje in het leven kunnen roepen om ons zo van het laagste van het laagste te ontdoen. Zelfs Jezus zou er niets op tegen hebben. Hij nam het op voor de zwakkeren maar zeker niet voor de farizeeërs die zichzelf tot zwakkeren hebben gekroond om zichzelf het ergste dat er is te kunnen vergeven. Mensen die holebi's steeds weer voor de borst stoten met hun oneerlijke bedekte uitspraken en dan zelf niet met hun vuile poten van de kleine kinderen kunnen blijven verdienen niets respect, niets verjaring, niets verder leven, nooit nog een dak boven het hoofd, ... . Onbegrijpelijk dat er nog één persoon ook maar iets wil te maken hebben met dit gebeuren en een voet in een kerk durft te zetten waarvan de meerderheid van haar dienaren vunzige kinderbepotelaars zijn. Niets wir haben es nicht gewusst of je mag niet veralgemenen, onze pastoor doet het niet. Pastoors die geen pedofiel zijn zijn de uitzondering op de regel en vergrijpen zich waarschijnlijk aan hun huishoudster of aan een non of aan de ouderen in de bejaardentehuizen. Ik geloof nooit dat er 5% van de priesters is die het celibaat heeft aangekunnen zonder meer.
Ik wil op die kardinalen kunnen spuwen als ik het centraal station buiten wandel. Dat en enkel dat zou hun berouw kunnen aantonen in mijn ogen.
|