Het lijkt alsof we onmogelijk uit deze waanzin van crisis kunnen geraken. Voorlopig maken er weinig zich zorgen, ze hebben werk en eten.
Maar laat de crisis in Griekenland nog wat opflakkeren, daarna Spanje, Portugal en daarna België (volgens economist Geert Noels)
Wij kunnen veel doen om terug op eigen poten te staan en voorziening voor onze families!
Gewoon niet meer trappen in de media, politiek en banken hun onzin, leugens, manipulatie en afpersing.
- Stop banken te sponsoren, haal je geld af en zet om in goud zodat je uiteindelijk weer ZELF meester bent van je geld. Nu bezit je enkel papier, schuldbekentenissen en fictieve cijfertjes op een computer. Morgen reset men het hele systeem.
- Stop de staat te sponsoren, weiger belastingen, stuur protestbrief, protesteer verkeersboetes en alle andere toekomstige maffia praktijken
- Stop de pharma te sponsoren, ga op zoek naar (werkende) alternatieve, natuur producten
- Stop de kapitalistische industrie die eigen producten boycot en import (gemaakt dmv slavernij en lage lonen) afdwingt, om volkeren uit te buiten en macht te krijgen over hun voedsel en grondstoffen
- Stop met naar de supermarkt te gaan. Ga groenten halen bij de boer om de hoek.
- Steun lokale economie.
- Laat je uitbetalen in goud of zilverstukken (zie Indonesie waar men met Dinars en Dirham werkt (was 1500 jaar geleden 1 geit/1 kip en NU NOG STEEDS)
- Begin terug een ruileconomie op te starten dmv diensten en vergelijkbare producten.
Nu is dit allemaal nog niet van toepassing, maar geloof me, HET KOMT NOG !!! Als de mensen honger beginnen krijgen...
Al voorgaande dat ik hier opnoemde zijn idd te herleiden naar een paar of uiteindelijk 1 machtscentrum. (idd nauw verbonden met de banken, maar ik wil het hier nog niet te veel vernoemen of er springen er weeral 10 op mijn kap)
http://weblogs.vpro.nl/waarisdewoede...t-kunt-u-doen/
Citaat:
Waar is de woede? Wat kunt U doen?
VPRO uitzending
Heeft u na het zien van de uitzending van tegenlicht ook het onstuimige gevoel iets te willen doen? Wilt u ook in actie komen, een tegengeluid bieden? Maar heeft u geen idee waar te beginnen, wat de mogelijkheden zijn en waar die te vinden? Om u enigszins op weg te helpen heeft Tegenlicht een korte handleiding samengesteld met daarin een overzicht van diverse mogelijkheden en initiatieven in binnen- en buitenland. Hieronder een aantal stappen die u kunt ondernemen.
|