Los bericht bekijken
Oud 29 april 2010, 18:04   #66
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Ik vroeg me eens af, de jeugd van tegenwoordig, die opgroeit met series zoals 24, Lost, CSI... wat zou die vinden van de series zoals the A team, Airwolf, Knight Rider, CHIP, McGayver...

Dat zijn de series die ik zag in mijn kindertijd. En ik herinner mij dat deze series mij echt biologeerden. Ik vond ze super interessant, super spannend en super geweldig!

Maar hetzelfde voel ik niet voor de huidige series.

Hoe komt dat? Zijn de huidige series idd slecht of is het alleen maar omdat ik toen als kind anders keek naar die vroegere series.

Wat zou de jeugd van tegenwoordig eigenlijk vinden van die oude series? oude saaie boel?
Persoonlijk denk ik niet dat het ver van de waarheid is dat de huidige TV-series kwalitatief gezien ver boven the A-Team, Airwolf, Knight Rider enz... staan.

Hoe onderhoudend en charmant deze series soms ook waren, er zaten ook heel véél slechte afleveringen tussen.

Hedendaagse TV-series zijn beter geacteerd, de meeste personages zijn minder ééndimensionaal, de verhaallijnen zijn beter en de productiewaarden zijn veel hoger.

Ik denk dan vooral aan pakweg The Shield, Rome, Deadwood, The Sopranos, The Wire, Band of Brothers, de eerste seizoenen van Lost en 24 en vele anderen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden