Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza
Dat is heel eenvoudig: Vlamingen zijn actief op bijna alle grote Nederlandse fora. Want met alle respect, maar het Vlaamse internet is een beetje een dorre vlakte. Af en toe publiceren sommige sites nog wel eens statistieken. Zo bleek nog niet zo lang geleden dat 10% van alle GeenStijl-leden Vlaming is. Tenminste, die hebben een Belgisch IP-adres. Men mag aannemen dat daar weinig Walen tussen zitten.
|
Het was een concrete vraag, hoor. Geef mij eens een paar URL's, want ik zou graag zelf willen lezen hoe de interactie daar verloopt. Ik ken nl. geen grote Nederlandse politieke fora en op de Nederlandse fora die ik al heb gezien, moet ik de eerste Vlaming nog tegenkomen die commentaar geeft op zuiver interne Nederlandse aangelegenheden. Je bevindt je dus in een mooie positie om me te verrassen.
Je moet nu trouwens niet komen aanzetten met GeenStijl, want een tijd geleden was je nog aan het klagen toen ik je zei dat de houding van sommige Nederlanders op GeenStijl jegens Belgen minstens even onfatsoenlijk was als dat van sommige Belgen jegens Nederlanders op dit forum. Je zei toen dat beide niet te vergelijken waren (wat ik toen ook heb toegegeven).