Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2010, 10:05   #115
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Is dit ironisch bedoeld?

-Xavier Buisseret
Kamerlid Xavier Buisseret wordt in 1998 veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van zes maanden, hij speelt ook zijn burgerrechten voor vijf jaar kwijt. Buisseret had zich vergrepen aan twee minderjarige meisjes, de dochters van een partijgenoot nota bene. Zeven jaar eerder had hij al een voorwaardelijke celstraf gekregen, die later in beroep werd vernietigd, omdat hij drie migranten had bewerkt met een ijzeren staaf. Buisseret had een lange voorgeschiedenis bij organisaties als het VMO, die fungeerden als de stoottroepen van het Vlaams Blok. De partij hield Buisseret altijd de hand boven het hoofd, pas na zijn laatste veroordeling verdween hij van het politieke toneel.
http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-palmares.html

"Exit Xavier Buisseret dus. Tenminste, dat was de boodschap naar de buitenwereld toe. Want groot was onze verbazing toen we getipt werden dat Xavier Buisseret nog steeds (of opnieuw) politiek actief is voor het Vlaams Belang. Sinds september 2008 zetelt hij als effectief lid voor de fractie Vlaams Belang in de milieuadviesraad van Wachtebeke. Bij de samenstelling van die milieuadviesraad kreeg Buisseret flink wat tegenstemmen, verrassend genoeg haalde hij het met 10 voor en 6 tegen "
http://www.medium4you.be/Xavier-Buis...s-weer-VB.html

"Weblog tegen haat en racisme, voor solidariteit en verdraagzaamheid"...
Is het van dat soort multiculzeikerds dat we de "waarheid" zullen vernemen denk je?
Ik ken de details niet, interesseert me eigenlijk niet, één individu tussen de duizenden die hier rondlopen zal het verschil niet maken...
Maar als er "tien stemmen voor waren en zes tegen"... vermoed ik dat het ging om mensen die meer op de hoogte waren van de echte feiten omdat ze er dichter bij stonden en het konden weten...
Wanneer ik lees bij hun kommentaar op Verreicken" Hij heeft zijn vrouw afgetroefd op straat enz" zonder verdere uitleg, heb ik de waarde van het artikel al door! Waarom hebben ze het niet over het feit dat die hoogstaande dame van de rechtbank zelf een verbod had gekregen om in de nabijheid van haar eigen kinderen te komen? Waarom had ze een bus traangas in haar handen??? enz
Te verwaarlozen details die niet passen in het kraam?

Laatst gewijzigd door andev : 3 mei 2010 om 10:08.
andev is offline   Met citaat antwoorden