Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2010, 14:38   #51
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seppe Cools Bekijk bericht
Elke seconde die jij gebruikt hebt op dit forum om
- "vrede"
- "vrede"
- "redwasp"
te typen,
had je misschien beter geinvesteerd in
1) het bestuderen van neurologie / hersenen
2) het oefenen van je logisch denken
3) het zoeken naar echte waarheden in plaats van die uit een achterlijk oud versleten koran-boekje geschreven door mensen met het verstand van een varkentje

Ik heb een paar jaar geleden al in discussie gegaan met u ( voor de medelezers: dat was op een ander forum dan politics.be ),
ik ga het écht geen 2de keer doen.
Het is triestig om te zien dat jij na al die jaren sinds onze eerste ontmoeting nog altijd geen enkele vorm van progressie gemaakt hebt, terwijl ik alweer een pak verder sta dan toen wat betreft mijn kennis over al deze zaken.

De rest op dit forum mag dan misschien nog energie in u willen steken, voor mij ben jij een hopeloos en tijds-verpestend geval.

Dag redwasp!
je geeft dus geen bronvermelding van je zogenaamd wetenschappelijke argumenten?

ter info,
  1. ik volg de literatuur over neurologie zo goed en zo kwaad als ik dat (niet als neuroloog opgeleid) kan. noch in peer reviewed artikels, noch in populariseringen vind ik echter iets dat een duidelijke theologische conclusie toelaat. dat verwondert me niet. epistemologisch gezien liggen de respectievelijke objecten van beide disciplines zo ver uit mekaar dat het eerder verwondering zou wekken als bevindingen uit het ene deelgebied rechtstreeks tot conclusies uit het andere gebied zouden leiden.
    graag benadrukte ik hier nogmaals dat de bewijslast in deze bij jou ligt. jij beweert dat 'de wetenschap' en 'de neurologie' jouw stelling ondersteunen. graag dus: of je geeft een duidelijke bronvermelding, of je trekt die bewering terug.
  2. in logica heb ik iets meer kennis verworven, ik denk dt ik zonder valse bescheidenheid durf beweren dat ik daar meer over weet dan jij. niet alleen de theorie van verschillende logica's (aristoteles tot church and beyond) maar ook de daaraan gerelateerde praktijk meen ik behoorlijk te beheersen. de non sequiturs waar jouw reacties mee doordesemd zijn doen me vermoeden dat dit bij jou nog een probleem is.
  3. binnen de theologie van de laatste twintig eeuwen zijn er heel veel verschillende zienswijzen. de meeste daarvan zijn veel minder simplistisch dan jouw vulgair en onbeargumenteerd antitheïsme. aangezien jij weigert daar kennis van te nemen, vind ik dat je niet echt in staat bent om deze discussie op een grondige manier te voeren. het doet me een beetje denken aan een klein kind dat de vingers in de oren stopt en zo doet alsof er niets aan de hand is.

vrede,

redwasp

Laatst gewijzigd door redwasp : 3 mei 2010 om 14:39.
redwasp is offline   Met citaat antwoorden