Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2004, 16:27   #41
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
De PS heeft hier niets mee te maken. Laten we het over het VB hebben aub.

Het is niet omdat ze bij de PS corrupt of crimineel zijn, dat dit corruptie of crimineel gedrag goedpraat in eigen partij.
Vriend, het gaat over het feit dat er een crimineel feit is gepleegd, niet over het feit dat het een Vlaams Blokker is.
Als er Vlaams Blokker 100 levens red den zijn alle Vlaams Blokkers helden of zo als ik uw redenatie volg...
De politieke kleur is IRRELEVANT!!!
"Redenatie"? Amai, ik leer elke dag nieuwe woorden en zinsconstructies bij.

Ik zeg helemaal niet dat alle VB'ers criminelen zijn. Het valt wel op dat er veel mensen lid zijn van het VB die reeds veroordeeld geweest zijn voor, of deelnamen aan, geweldadige acties.

Het verwondert mij niet dan ook niet dat deze man lid is van het VB, want vele van haar mandatarissen zijn reeds veroordeeld voor geweldplegingen, en schuwen dreigende en haatspuwende taal niet.

Zie ook naar de gemiddelde posting van de VB-sympathisanten.

Waarmee ik niet wil veralgemenen. Het is een vaststelling dat de graad van geweld en agressie (verbaal en fysiek) bij het VB erg hoog ligt.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden