Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2004, 16:33   #17
Rampage
Vreemdeling

Standaard

Nou, wat is me dat verschieten, dat ik op een standpunt direct verweten word dat ik het programma van het Blok niet zou kennen!!! Typisch de reactie van een Vlaams Blokkers. Maar krijg ik dan een deftig punt tegen de stelling die ik gemaaakt heb? TUURLIJK NIET, wat denk die anti-vlaams blokker wel.
Weet je wat het probleem is met de meerderheid van de westerse bevolking en zeker die van de Vlaam Blok stemmers. Ze kijken niet verder dan hun neus lang is. Ik, ik, ik, dat is wat telt, en niet meer dan dat. Alleen al van 'Eigen Volk Eerst' krijg ik al het schijt. Dat is puur egoïsme. En beweer nu niet dat Vlaams Blok stemmers, geen racisten zijn. Een van hun punten is namelijk 'alleen politieke vluchtelingen UIT EUROPA hebben recht op asiel. WAAROM ALLEEN DIE UIT EUROPA IN HEMELNAAMS!!!! Wel, in Europa wonen alleen maar blanken natuurlijk, en blanken hebben rechten hé, alleen de blanken, de zwarten moeten maar terug naar hun land, en als ze daar neergeschoten worden is dat natuurlijk weer niet ons probleem. Want er zijn al genoeg zwarten nietwaar???
Rampage is offline