Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2004, 16:55   #256
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Neen? We hebben verdorie een stuk of kweeniehoeveel berichten moesten sturen eer je begon te snappen dat Nederlanders niet allemaal Ollanders zijn.
Iedereen in België weet dat niet alle Nederlanders Ollanders zijn, dat neemt niet weg dat ongeveer iedereen in België over Ollanders en niet over Nederlanders spreekt.

Al uw argumenten pro omhelsen materies waar de staat/overheid zich volgens mij niet mee hoeft te bemoeien en of die staat dan België, Vlaanderen, Europa of Groot-Nederland heet, maakt eigenlijk geen fluit uit.

Citaat:
1. Positie Nederland in Europa consolideren
Wat zou mij de positie van Nederland in Europa kunnen schelen?

Citaat:
2. Spoorverbindingen tussen Vlaanderen en Nederland verbeteren (bv. tussen de twee Limburgen en tussen industriegebieden)
Moeten we daar één land voor worden?

Citaat:
4. goedkoper hogeschoolbeleid (samenwerking is reeds internationaal begonnen in Limburg)
Look at that. In Limburg zijn ze reeds internationaal aan het samenwerken, we hoeven daar dus helemaal niet één land voor te worden.

Enfin, dat er 6miljoen Vlamingen mee mogen beslissen over hoeveel en waaraan ik belastingen betaal etc. vind ik al weinig liberaal, laat staan dat ik het tof zou vinden dat er ook nog eens 15miljoen Nederlanders zich mee gaan bemoeien.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden