Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2004, 18:05   #9
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe

Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet, hoor. Hoeveel keren moeten we hier nog herhalen: die VB'ers heeft een misdrijf gepleegd en moet gestraft worden. Is dat dan zo moeilijk te begrijpen? Tevens heeft hij door zijn gedrag duidelijk gemaakt dat hij geen lid maar kan zijn van de partij.
neen, ik vind dan ook dat u perfect de goede houding aanneemt omtrent dit conflict. Voor mij part zegt dit incident ook neits over eventuele andere Vlaams Blokkers, maar ik vind het toch "grappig" dat ze nu eens een koekje van eigen deeg krijgen. Ik heb nog nooit zoveel Blokkers horen verkondigen dat men niet mag veralgemenen als vandaag...
Met de criminaliteit cijfers veralgemeent men niet. Men geeft exact de cijfers weer.
En dat is ook een denkfout van de rechter die zegt dat het herhaaldelijk weergeven van die cijfers het veralgemenen en stigmatiseren van een bevolkingsgroep is.
We de politie heeft en geeft die cijfers ook halfjaarlijk weer. En het zijn exact dezelfde cijfers welke het Vlaams Blok gebruikt. Zijn die mannen dan ook allemaal racisten?
fernand is offline   Met citaat antwoorden