Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox
Uw bericht suggereert dat de dollar sterker is als de euro en dat de euro wel eens zou kunnen eindigen. Dit is een zeer straffe uitspraak zonder 1 enkele argument die deze stelling moet onderbouwen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Propaganda
Dus ja, uw bericht is een schoolvoorbeeld van propaganda.
|
Dat maak jij ervan. Ik suggereer niets, ik gebruik zelfs nergens het woord "Dollar". Ik heb dergelijk argument niet nodig omdat ik dat simpelweg niet suggereerd of beweerde. Nogmaals, dat zijn jouw verzinsels, niet de mijne.
Iemand heeft een tijdje terug een topic gestart waarin hij kwam verkondigen dat de dollar ten onder ging en dat de euro zo goed was. Ik vraag gewoon wie dat was, ik geef aan dat de euro nog maar 10 jaar bestaat en op de wankel is...dat is geen straffe uitspraak maar een feit.
Waarom verdraaien er hier toch zoveel mensen de woorden van anderen? Ik vraag me af wat ze erbij denken te winnen.
Wat ik wel denk is dat de Euro eerder KAN verdwijnen dan de dollar. Niet omwille van hoe sterk de munt opzich staat, maar wel doordat sommige landen hebben laten merken de vorige week dat ze eigenlijk niet zoveel voelen voor de euro als munt. Nederland bv, Engeland wil er zowiezo niets van weten. Men was al bezig om landen terug uit de Euro te zetten...dit zijn dingen die in de VS niet snel zullen gebeuren. Dat de dollar enorm in waarde kan verliezen...dat kan altijd. Maar verdwijnen...? Ik denk van niet.