Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey
'k ben blij dat de PvdA echt voor de inhoud gaat. Dus; kan je mij even de Marxistische kritiek herhalen die klein links heeft op marketingcampagnes? Iets van het creëren van valse verlangens via irrelevante trucs?
|
ik plaatste een sarcastische opmerking (hopelijk is er nog een zus, broer of bomma van een of andere politicus die onze rangen vervoegd: dan komen we nog eens in de media." en daarmee verwees ik naar het feit dat Tine, zus van, relatief veel media aandacht kreeg omdat ze bij de vorige verkiezingen bij de PvdA opkwam. Maar: dat is en was geen marketingcampagne die valse verlangens via irrelevante trucs creerde: Tine is al vele jaren syndicaal actief en heel actief in de solidariteit met de Filipijnse volksbeweging. Ze is een militante vrouw die wat inzet en visie betreft thuis hoort bij de PvdA en die afgelopen jaar bij ACW/Gids op maatschappelijk gebied, verkozen werd als meest sociale persoon. Maar ik weet ook wel dat Tine niet om die reden de media haalde maar wel omdat ze de zus is van Herman, vandaar de sarcastische opmerking: de PvdA zal heus niet eender welk familielid van een bekende politicus of eender welke BV op zijn lijst zetten om zo de media te halen: je mag wat dat betreft gerust elke kandidaat op de lijst screenen.