Rustige vastheid ?
Mijn teelballen. Niks doen, of zo weinig mogelijk doen, om de tegenstellingen niet bloot te leggen, want dan kwamen er grote ruzies uit voort.
In verband met roken: Walenland, met zijn volkshuizen en grauwe kaffees, is niet zo'n grote voorstander van het rookverbod; ach, de volksgezondheid ...
In Vlaanderen zijn het enkel de baronblauwen - leve de vrijheid om mijn personeel en mijn klanten om de gezondheidstuin te leiden - ...
Nu, of je nu pro of kontra dat rookverbod zijt, een fatsoenlijk land zou kiezen tussen het verbod, geen verbod, of in uiterste nood en als blijk van de verdeeldheid, een tussenoplossing, al dan niet tijdelijk als overgangsmaatregel, maar wel een tussenoplossing die zou marsjeren.
Nogmaals mijn voortplantingsorganen.
Wie gelooft die mensen nog ? Kan er nog iets fatsoenlijks in het (on)land B. ?
Wat zei Bracke in zijn perskonferensie ook weer over 'durven opkomen voor zijn waarden' ? Zit daar ook iets in van 'kunnen' opkomen voor zijn waarden ? Eens je een beslissing genomen hebt, moet je ze immers nog kunnen waarmaken. En als de schrik voor het uitkomen van de verdeeldheid en het gezichtsverlies zo groot wordt, ja, dan ga je dingen in mekaar flanselen, die rammelen als een verroeste velo.
link:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...g-naar-af.aspx
titel: Rookverbod wellicht terug naar af