Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2010, 18:03   #477
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen Bekijk bericht
Ik heb hier op mijn werk niet de beschikking over mijn driedelige steun en toeverlaat, maar op google kreeg ik bij het intikken van het door u opgegeven lemma spontaan de aanwijzing "bedoelde u kreukelig?". Veelzeggend, lijkt mij.
Dat is nu net wat ik bedoel. Als men 'krekelig' intikt dan krijgt men 'kreukelig'. Hetgeen dus fout is.

Nu ik krijg dan toch ook wel 'krekelig' als ik dit woord intik. Maar misschien herkent uw PC dat u een zogenaamde 'grootnedelander bent' en daarom geeft hij alleen maar 'kreukelig'. Ik heb soms zo de indruk dat u een geboren foefelaar bent. Zo op zijn 'hollands'. Mijn computer geeft veel meer wanneer ik 'krekelig' intik.

Een paar voorbeelden:

Het Frettengetetter-Cafe (Waar de fret koning is!) | Printer ...... wou het toch even meedelen hihi nu alleen maar hopen dat ik niet te krekelig ga worden, want ik heb zelf mét roken

Mans M (cybermans) on Twitter...

9:30 PM Jan 19th from TweetDeck; Vandaag toch maar een toetje, de pasta die meer op mie leek was toch vrij krekelig

Politicsinfo.net • Wanneer een volgende forummeeting?

9 berichten - 5 auteurs - Laatste bericht: 12 juni 2005
och Boereke wordt krekelig Avatar gebruiker bram: PI Junior PI Junior: Berichten: 280: Geregistreerd op: di 24

StalenStem

Gevolg hiervan is dat de meeste Jordaniërs nogal krekelig zijn in de namiddag… Aangezien de overgrote meerderheid

Parket wil "pesters" voor rechter na zelfmoord
|zita22 jan 2010 ... behandeld als onkruid, door hun meerdere en dan worden ook de kleintjes krekelig( hun

Enz , enz, enz.

Laatst gewijzigd door system : 11 mei 2010 om 18:11.
system is offline   Met citaat antwoorden