Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2010, 20:44   #154
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Daarvoor ga je naar de verkiezingen.
Het zou toch al te gek zijn om deel te nemen aan verkiezingen en daarbij wensen om niet verkozen te worden. Dat zou pas de wereld op z'n kop zijn
Kijk, mijn kritiek (totnogtoe de enige) tav De Wever, is, dat hij Bracke een Parlementszetel zomaar cadeau heeft gedaan (als lijsttrekker is hij garantie verkozen) zonder zich ook maar het minste te moeten bewijzen. Ik zou hem ook op de lijst hebben gezet, maar wel op een (mooie) strijdplaats, en dan had hij nog altijd een maand tijd om de kiezers voor zich te winnen, en met zijn bekendheid zou dat zelfs zo moeilijk niet zijn geweest. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat andere kandidaten in O-Vlaanderen daar onverdeeld gelukkig mee zijn. Bracke is dus al verkozen nog voor de verkiezingscampagne goed begonnen is. Bracke was al lijsttrekker nog voor hij lid was van de N-VA. En dat vind ik niet gezond, want ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat er voor Bracke een serieuze dosis opportunisme bij (geef toe dat er ellendigere "fins de carrières" zijn.)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden