Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2010, 14:36   #162
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
een discussie lijkt hier erg moeikijk!

BDW verdedigde zij strategie: confederalisme staat in programma van CD&V en VLD dus kunnen we met die partijen ons doel (gedeeltelijk) bereiken.

FDW volgt een andere weg; VB-NVA-JMDD moeten samen het been stijf houden en duidelijke eisen stellen nl de resoluties van het VL parlement. en daar niet over onderhandelen

Zo heb ik het toch begrepen. Beide zijn verdedigbaar.

Ik vond het wel een beetje vreemd dat BDW er prat lijkt op te gaan dat hij niet over het vreemdelingenprobleem wil praten (of zoiets in die aard).
Het vreemdelingenprobleem lijkt me het grootste probleem van heel West-Europa. zeker voor onze kinderen en kleinkinderen.
Dat is een manifeste leugen.
Het Weverke heeft enkele malen opgesomd wat het probleem was van deze regering, en de snel-belg-wet-problematiek was daar iedere keer bij.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden