Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2010, 13:55   #50
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Dat de niche-publieken vér verwijderd staan van de goede oude eurobagger, dat begrijp ik. Toch blijft het me verwonderen hóe het komt dat Kate Ryan zo scoort. Er is succesvolle kitsch die ik enigzins begrijp, let wel hoor! Om één of andere reden zijn ze bijvoorbeeld in Rusland rázend gek over Mireille Mathieu, JAREN nadat ze HIER populair was. lol! In haar thuisland is ze bijna vergeten, maar in Rusland is ze een graag geziene gaste en dat speelt ze uiteraard uit.

Hier heb ik toch meer begrip voor dan Kate Ryan uiteindelijk, want in haar genre is ze goed, alleen 'verouderd'.

Maar goed, liever Kate Ryan dan bijvoorbeeld Ellektra.
Mireille Mathieu BLIJFT een grote naam van de Franse chanson, wat men van haar en van haar muziek mag denken! Het feit dat ze zo in Rusland scoort komt door het feit dat er een grote markt in Rusland (en ook in Duitsland trouwens) voor zo'n artiesten. Ook niet vergeten dat Mireille Mathieu ook in het Duits zingt! Andere artiesten zoals Patricia Kaas, Hélène Ségara en Patrick Fiori hebben trouwens ook al in Rusland opgetreden.

Wat Kate Ryan betreft, ze is wel bekend in het buitenland maar niet zo bekend als een David Guetta of een Bob Sinclar bijvoorbeeld. Neem David Guetta : de Franse man werkt met Madonna, Akon en de Black Eyed Peas samen. Al de huidige monsterhits van Black Eyed Peas van hun laatste album, Guetta staat daarachter!

Laatst gewijzigd door Everytime : 13 mei 2010 om 13:58.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden