Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji
Eerder al constateerde de AIVD dat de terreurronselaars in ons land zich graag storten op minderjarigen. De fanatici van Al-Qaeda spelen volgens de AIVD behendig in op het minderwaardigheidsgevoel van jongeren door te wijzen ´op de sociaal-economische achterstand van islamitische minderheden en de discriminatie die daaraan ten grondslag zou liggen´. Alleen de ´zuivere´ islam kan redding bieden, zo wordt een groep van enkele tientallen rekruten duidelijk gemaakt. De ronselaars weten volgens de AIVD ook te ´appelleren aan het idee dat rechten en belangen van ´goede´ moslims ? ook in het Westen ? steeds weer geschonden worden´.
Het gaat niet alleen om godsdienstwaanzinnigen, aldus Farid. ?Ik weet heel zeker dat sommige jongens geld krijgen aangeboden door ronselaars.? Hij zegt dergelijke geluiden ook te hebben opgevangen over Amsterdammer Mo, die in oktober kort vastzat. ?Hij is een jongen die van mooie kleren houdt en graag gaat stappen. Hij doet niet mee aan jihad omdat hij dat echt wil, hij doet mee voor geld. Over andere jongens maak ik me meer zorgen. Zij gaan nu ondergronds omdat de geheime dienst ze in de gaten houdt. Dan wordt het eng.?
* Farid is een schuilnaam; deze krant houdt de identiteit van deze persoon geheim.
(TELEGRAAF, 10 april 2004)
|
De tactiek van de "achterstelling" is iets wat door die religieuze wereldmoslimmaffia reeds jarenlang wordt gecultiveerd, net als de allochtonencriminaliteit. Dat is ook opgezet spel vanuit islamitische religieuze kringen. Bedoeling is om haat en afkeer van het westen te kweken bij de moslimmassa's in het westen. Dan worden de meest labiele figuren uit die moslimmassa's kneedbaar en ideaal om er "jihadi's" van te maken. Om een overlopen naar het westen tegen te gaan hebben de religieuze wereldmoslimmaffiosi er tevens voor gezorgd dat de moslims steeds meer hoofddoeken en dergelijke gaan dragen. Zo wordt de afscheiding duidelijker en overlopen naar de vijand moeilijker.
En de religieuze wereldmoslimmaffia heeft 800 jaar ervaring in manipuleren van de moslimmassa's. Ze zijn dus best niet te onderschatten.