vrede,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus
mijn atoomtheorie zit volledig logisch in elkaar en het is de wetenschap die hier niet de toetsing zal doorstaan.
|
ik heb je al heel wat keer aangeboden om te bewijzen dat je iets van wetenschap snapt. ik herhaal dus nog eens de vragen die ik stelde. jij zult ze voor de zoveelste keer niet begrijpen en dan maar zeggen dat ik dom ben. het is pijnlijk dat je zelf niet door hebt hoe zielig dat allemaal is.
- bewijs dat je weet hoe wetenschap de dag van vandaag over een atoom denkt door bohr's theorie over het atoom uit te leggen. pas zijn theorie als voorbeeld toe door de opbouw van een waterstofatoom uit te leggen.
- leg de onzekerheidsrelatie van heisenberg uit en pas concreet toe op een foton en op een elektron (bonusvraag, pas toe op een C60 molecuul)
- eigenlijk heb ik zelfs geen zin meer om de andere vragen hier nog eens opnieuw te schrijven. je negeert ze toch.
bon, tot je deze kans om eindelijk te bewijzen dat jij de kennis hebt om wetenschap te weerleggen niet benut, negeer ik je.
@ alle anderen: omdat de nonsens van de heer weggelaar dermate excentriek is, zal ik tot die tijd natuurlijk niet nalaten om de meest saillante details ervan met jullier te bespreken.
vrede,
redwasp