Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
Of zo klinkt dat toch telkens een VB'er aan het woord komt in de media. In plaats van die tijd te gebruiken om hun standpunten over te brengen, beginnen ze steevast te zeuren dat ze niet aan bod komen. Nu ja, de trieste underdog uithangen is ook een politieke strategie, natuurlijk.
Verder zie ik hier op dit forum vrij weinig linkse propaganda. Ik zie vooral VB'ers die op NV-A'ers kakken. Het heerlijke aroma van de totale paniek.
|
Het is precies omgekeerd. De VB-ers debiteren hun standpunt en de N-VA-ers staan te kakken op het VB (geen deuk in een pakje boter enz... , gisteren nog die vrouw daar die voor de N-VA in het Europees parlement zit, een madam zonder enig politiek talent en met het charisma van een lavabo.
Maar ik gun de N-VA haar succes, ik vrees echter voor hen dat het van korte duur zal zijn.Ik denk dat ze nog minder dan een deuk in een pakje boter zullen slaan en nog meer dan het VB aan de kant zullen staan roepen. Een nieuw cordon is in de maak en anders een nieuw Egmontpakt.

Bij de N-VA is alle hoop op Dewever gericht en de rest staat naar hem te kijken als konijnen naar een lichtbak.