Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2010, 19:48   #71
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik stel vast dat de leiding en prominenten zoals Bracke walgen van het VB.

Zeg eens dat het niet waar is schoofzak?
Ik heb al vele malen uitgelegd op dit forum wat de verschilpunten en de wrijvingspunten tussen het belang en de nva.
Ik heb al vele malen gezegd dat het mijn interpretasie is dat het probleem kwa mensen zich situeert in grof gezegd en grof geschat een kwart van de hogere kaders, een klein persentageke van de militanten en een klein promilleke van de kiezers.
En ik herhaal graag: bij de aktuele toestand, de dag dat de nva meer zou samenwerken met het Belang, dan een punktuele gelijklopende stemming in een kommunotair dossier - of iets soortgelijks zo -, die dag zijn ze mijn ene kleine stemmeke kwijt.

Begin nou niet te zeuren: wij zijn poltiieke konkurrenten. Geen vrienden voor het leven, geen vijanden, maar wel degelijke politieke konkurrenten.
(kijk nu ook eens naar de draad over De Winter en het Weverke in dat tv-programma, wat ik daar schrijf over de wijze van debatteren (schijn-debatteren) van De Winter. Het verschil tussen die twee, of de potensiële samenwerkingsverbanden situeren zich op dezelfde kansen als DeDekker die verliefd zou worden op groene Vogels.)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 mei 2010 om 19:52.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden