Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2010, 13:38   #5
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
De vraag is wel, is er misschien een reden toe. Het feit dat het allochtonen zijn kan niet kloppen, er zijn nog tal van andere allochtonen. Waarom dan de Marokkanen?
Pars pro toto?

Er was een bericht over de Nederlandse Europarlementariër Hans Van Baalen die in een Brusselse straat, onderweg naar zijn hotel vanaf het Europese Parlement, werd beroofd. Bij aangifte werd hem verteld dat de politie de wijk niet patrouilleert en geen gevolg geeft aan meldingen van misdaad.

Dit acht ik in overtreding van het Sociale Contract waar het volk in ruil voor belastingen recht heeft op veiligheid en bescherming van politie en justitie.

Dit is hoe men een getto maakt, want de criminele elementen heb je overal, en door geen politionele taken in deze wijken uit te voeren heeft men de wijk overgeleverd aan de criminelen. De bewoners van deze buurten betalen belasting maar krijgen daarvoor niets terug. De moord op de Joden gedurende WWII werd altijd voorafgegaan aan het getto-iseren van Joden. Het is voor het goede begrip van mijn zienswijze van belang dat men minutieus kennis neemt van hoe de Jodenvervolging bij de vorige Holocaust van dag tot dag werd opgeschroefd en welke soort maatregelen van staatswege werden toegepast om Joden te exploiteren en in het nauw te drijven.

Ondertussen hoor ik dat België en Nederland een of andere internationaal voetbal toernooi willen organiseren. Ons belastinggeld wordt dus erg vreemd besteed. En hoe zit het met de veiligheid van de buitenlandse gasten?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden