Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onnoembaar
"Links" had geen gaskamers.Rechts heeft misschien niet het monopolie op racisme, ze waren wel het fanatiekst.
Maar het is allemaal de fout van links, ja.
Ik ben volledig blind voor de misdaden van Hitler omdat er ook ergens, hier en daar, wat racisme aan "Links" kleeft...Is het dat wat je wilt lezen?
Dat pakt niet.
De fundamenten van Extreem-rechts zijn nu net "racisme" ...Die van Extreem Links niet. Als iemand die links is, racistisch is, dan is hij niet links.
Maar versta me niet verkeerd, ik ben zowel tegen communisme als tegen fascisme.Ik ben links noch rechts.
Deze topic ging over fascisme.Maar u wilt het sturen naar communisme, zoals alle extreem-rechtsen automatisch afgesteld zijn als je het hebt over de oorlogsmisdaden van het nazisme.Onmiddellijk wijzen naar Ché (en waar blijft Stalin?) Waardeloze argumenten om hedendaags nazisme pogen goed te praten, want dat is wat u nu doet.
Waarom kan je niet zeggen "nazisme is dom en fout" ? Moeilijk,hé.
|
Nazisme was dom en fout. Voila.
Dat 'rasicme' en extreem-rechts in hetzelfde bed slapen, hoeft geen betoog. Dat extreem-links even fundamenteel reageert op 'alles wat anders denkt', is blijkbaar nog niet doorgedrongen tot velen. En dan hebben we het nog niet over godsdienstfundamentalisme.
En je moet oppassen dat je niet verzeild geraakt in dat politiek-correct kluwen dat links (ja links, niet rechts) heeft gespannen zodat elke kritiek op bijvoorbeelde de Islam meteen wordt gelinkt aan extreem-rechts. Die discussies hebben we hier genoeg en ze zijn oeverloos vervelend.