Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2010, 00:27   #31
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Waarom verschijnt de PVDA dan op belgicistische betogingen waar men de Brabançonne uit volle borst kan horen, al zwaaiend met Belgische 'vendels'? Waarom marcheren ze dan zij aan zij met royalistische, conservatieve bewegingen/partijen als de BUB en het CAF, die disproportioneel van adellijke signatuur zijn? Waarom hanteren ze in hun verdediging van België dan emo-nationalistische retoriek �* la 'ach, ons landje is al zo klein'?
Oh, maar PVDA+ heeft ook ijzersterke rationele argumenten waarom we voor de eenheid van België moeten strijden:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PVDA+
Sommige voerden erg logische argumenten aan, zoals de jonge scout Taïno: “We willen naar de zee gaan door eigen land” of Charlotte, 13 jaar: “Ik woon in Gent, maar ik heb familie in heel het land. Ik wil niet dat ze het land opsplitsen.”
http://www.archivesolidaire.org/scri...PBD&obid=35966
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden