Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2010, 12:00   #103
KVE
Provinciaal Statenlid

KVE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Denk ervan wat je wilt. Ik concentreer me liever op de campagne dan op wat geruzie of hoe je het ook wilt noemen.
Bert, Niet dat ik je géén gelijk geef of gelijk wil geven. Maar de interne twisten van de laatste maanden kan je toch niet zomaar naast je neerleggen. De ronduit negatieve berichtgeving (en dan druk ik mij nog voorzichtig uit) rond de partij is iets wat wij al jaren gewoon zijn, maar we moeten vandaag echter durven toegeven dat we het onze tegenstrevers op dit ogenblik bijzonder makkelijk maken. Ook naar onze kiezers wordt m.i. een bijzonder slecht signaal gegeven. Het is elke dag wel iets anders... Het interview van GA in P. bijvoorbeeld... Zélfs al heeft hij die woorden in een geheel andere context gebruikt, zoals hij zelf beweert... hij heeft in elk geval de perceptie tegen en nogmaals de indruk gewekt dat MRM én haar kliek eruit moeten... Daarop volgde de reactie van MRM en FVH dat ze bedankten voor hun verkiesbare plaats... De robbertjes worden heden in de volle openbaarheid gebracht en uitgevochten. Betreurenswaardig!
KVE is offline