20 mei 2010, 13:55
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onnoembaar
Ik ben ook voor een onafhankelijk Vlaanderen, zelfs voor een con-federatie met Nederland...Maar ik ben nu eenmaal van Joodse komaf zoals er veel Vlamingen zijn.En als ik dan die skinheads zie en die Keltische Kruis-White Power-maniakken, dan keert mijn maag zich om...
Dat soort Vlamingen willen mij het liefst lynchen.En mag ik daar dan niet tegen tekeer gaan? Vlaanderen is ook mijn land, mijn voorouders hebben het mee opgebouwd.Wat geeft die nationaal-solidaristen,ex-VMO-ers het recht om mij mijn eigen land te ontzeggen of me als mindere Vlaming te beschouwen? En mijn vlag te onteren ipv dat ze de swastikavlag gebruiken.
Al die heimwee naar de jaren 30, de verering van collaborateurs en Oostfronters,het gezwaai met rune-tekens,het aanhangen van anti-semitische doctrines, het betogen met skinheads,VB-ers die naar B&H bijeenkomsten gaan,mensen als Eddy Hermy,Roeland Raes (uit het VB gesmeten en waarom?)... enzoverder is het kankergezwel van de Vlaamse Beweging.
We leven in 2010, de nostalgie naar een dode massamoordenaar uit de jaren 30 is walgelijk en dom.Laat het los.Collaboratie was een domme fout van om het even wie.De Joden zijn jullie vijand niet,stelletje dwazen! Hilter maakte de Duitsers maar iets wijs en jullie achterlijken geloven dat nog steeds!
Maar waarom zou een Vlaamse Jood zich tot Vlaanderen wenden als een marginaal dom deel van Vlaanderen hem uitspuwt? Zomaar, puur uit racisme.
Waarom kan het VB niet eerder zijn zoals de PVV van Wilders en gooi al die neo-nazi's met hun Keltische Kruisen,zoals Bert Dedecker UIT de partij.
Dat ze een nazi-partij beginnen.En dan kunnen jullie in eigen naam het solidarisme van Daens nog wat verder verkrachten evenals de goede naam van ons Vlaanderen.
|
Hoe rijm je van Joodse komaf met Vlaams Nationalisme.
Dat is toch een heel erg rare lijm......
Laatst gewijzigd door Henri1 : 20 mei 2010 om 13:55.
|
|
|