Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero
(Porpo leest dit waarschijnlijk niet want hij heeft besloten mij te negeren.)
|
Dat is niet voldoende, je moet ook het waarom vertellen! Ik negeer niet zomaar iemand, ik negeer een soort die van binnen niet in orde is en niets anders dan uitschelden en beledigen uitkramt, en ik negeer een soort die niet serieus wilt discussieren en derde soort is een soort met wie ik niet discussieer om
botsing (en daardoor misschien meer haat enzo) te voorkomen.
Ik negeer jou in het algemeen, dat klopt en dat moet je ook -indien jij eerlijk bent- vermelden, telkens wanneer je op mij beslist te reageren.
Waarom dat het zo is kan je (zoals al je waarschijnlijk weet) in de topic "
Het waarom van de islam" gaan lezen.
En wat betreft jouw reactie hier die ik t/m derde lijn heb gelezen is er ook een redelijke reden om het
niet serieus te nemen, je gaat je natuurlijk niet afvragen waarom want het is overduidelijk:
Het kost mij enige moeite om de bedoeling te snappen en de redenering te volgen.
En dat geldt ook voor onze collega Heftruck:
Is het dat wat ge wou vertellen?
Anders gezegd, ik ga het sowieso niet bediscussiëren met iemand die niet (duidelijk) weet waar het om gaat. Zo simpel!
Ik negeer jou in de zin dat ik jou niet serieus neem en dat ik niet met jou in discussie zou gaan, niet dat ik jou in mijn negeerlijst heb, of dat ik jouw berichten (soms) niet lees.