als je de eigen leugens wil blijven geloven misschien dit?
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...oor-rva-2.aspx
Dus de vlaamse uitvoerende macht speelt nu ook voor rechterlijke macht, en de straf is levenslang of wat? mooie vlaamse staat wordt dat als die mannen aan de macht komen. Zelf eisen ze het recht op om naar eigen goeddunken hun gedacht te doen, en hun plicht te verzuimen als het hen past, zoals bourgeois en peumans, maar dat een ander dat doet, dan is dat ongehoord. U beseft toch zelf ook dat dit een aanfluiting is van alle logica. Enkel dommekloten zijn supporter van deze twee maten en twee gewichten politiek
De grondwet zegt dat er verkiezingen moeten komen na het ontbinden van het parlement. Zeg nu zelf eens de volgorde van belangrijkheid: niet organiseren wegens problemen in één arrondissement,en daarmee het ganse land beletten democratisch te stemmen, of toch organiseren. Ik wacht met spanning op uw gemotiveerd antwoord.
Burgemeesters zijn ook ambtenaren, die normaal betaald worden om hun werk te doen. Iedereen kan in gewetensnood komen (alhoewel ik nog geen vijf politici ken die dat ooit gedemonstreerd hebben) maar dan ben je konsekwent, dan volg je je geweten maar dan ga je ook niet op een lijst staan.
Zoals het nu loopt is het louter haantjesgedrag, de gouverneur werkt in hun plaats, ze profileren zich naar hun achterban van dommekloten, die deze spreidstand zonder knabbelen lijken te slikken. Een afhouding van hun wedde, wegens het niet vervullen van één vnn hun taken zou me minstens billijk lijken. Plus een niet benoeming volgende keer, omdat ze uitgedaagd hebben.
De vlamingen hebben zelfs het koningshuis in stand gehouden jaren geleden.
Als jij je punt maakt, dan verandert er niets meer, eens gekozen is het dus voor altijd. Arm verstard vlaanderen