Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deepeco
juist dan een vraagteken. En wat komt er op de plaats van dat vraagteken?
|
Ok, sorry, ik ben weer niet duidelijk genoeg geweest voor jou. Dat ? was bedoeld als vraag voor jou. Ik had eigenlijk een meerkeuze antwoord moeten schrijven: => ijstijd/opwarming/geen verandering. 1 goed punt, een bank vooruit en een nieuwe griffel als je juist antwoord geeft.
Citaat:
Enfin, je mag denken wat je wil, maar als je zou schrijven "ijstijd", en je zou dergelijke redenering in een artikel schrijven en opsturen naar een wetenschappelijk tijdschrift, dan gaat dat nooit de peer review doorstaan. De reden: gebrek aan logica.
|
Ik baseer me op dat artikel en ,aannemende dat dat artikel juist is, trek ik daaruit een logische conclusie. Dat wil niet zeggen dat ik dat artikel serieus neem.
Citaat:
Minder eten => meer honger => sterfte
Minder vraatzucht (een dieet volgen tegen overgewicht) => minder eten => ...?
|
Mijn BMI is 19,75. Dank zij mijn vlees(zonder vet)rijk dieet. Dus eigenlijk te laag.
Citaat:
Dus elk anti-vraatzucht dieet is dodelijk?
|
Ik ken iemand die lijdt aan overgewicht en die eet eigenlijk heel weinig vlees. Die vreet dingen zoals brood, noedels, allerhande groenten in een voor mij ongeloofelijke hoeveelheid.
Citaat:
Enfin, je snapt het wel, denk ik. Maar toch vreemd; je leek het precies ernstig te menen...
|
Wat bedoel je? Ik neem jouw vegetarisme inderdaad niet ernstig. Ik zie het als een hype zoals de hippies, de zure regen, het ozongat en de AGW.